lördag 5 december 2009

Vilket gäng!

Ja vi var verkligen ett sammansvetsat gäng under kriget, tyvärr så förlorade vi Limpan på en blodig strand redan under landstigningen i frankrike. Han var en glad grabb med en massa härligt rasistiska skämt i bakfickan, jag kommer sakna honom....
Carlsson däremot kommer jag inte att sakna, han försökte sälja oss till fienden under den japanska offensiven. Jag borde visserligen sett att han hade japanskt blod i sina ådror, de smala ögonen och sin oförmåga att uttala bokstaven R borde ha avslöjat honom, jag önskar bara att jag hade skjutit honom tidigare...
Ragge blev nedskjuten över berlin våren 45, han tillbringade flera månader i Adolfs bunker iklädd en väldigt avslöjande läderdress. Ragge berättade senare att Hitler alltid kallade honom sin favoritflicka och behandlade honom hårt och brutalt.
Ja vilka minnen, vilka minnen...

8 kommentarer:

Anonym sa...

HA, HA!!!

Anonym sa...

Finns det här som inramad tavla till försäljning nånstans?

/ Viktor

Limpan sa...

ha ha ha ha.........
"världs"klass Mange!!!!!! fan va snyggt!
Ragge klär ju sin uniform riktigt snyggt!

Bilden på Carlsson är väl autentisk??

Limpan sa...

Men att ni förlorade mig redan på stranden i France, stämmer ju inte riktigt.....
jag sprang ju iväg till ett bra gömställe och jobbade sniper!!!

Survivor Limpan!

Anonym sa...

julklapp!!!

jr

T-bone sa...

både j.c och j.r ser fan verkliga ut. var befann sig undertecknad vid landstigningen? för skämmigt att redogöra för eller satt jag helt enkelt kvar på öarna och göttade mig med en paraplydrink (grogg, 70-30)?

"M" sa...

Nä Tott du var för ung för att skriva in dig, men så fort du hade åldern inne var du där och krigade.
Det är därför jag bossar runt med dig på bilden under, jag var ju gammal i gamet och outrankade dig med ett gäng stjärnor...

Anonym sa...

mange! kan inte du skaffa en sån frisyr på riktigt?

jr